سقف کشسان توسعه افراز هوراد

مروری بر انواع سقف های کشسان

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

سقف کشسان به عنوان ساده ترین و ارزان ترین راه برای تنظیم سقف و نظم دادن به آپارتمان شناخته می شود.  سقف کشسان یک سیستم سقفی معلق است که از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده است: یک غشای پارچه ای سبک از جنس  PVCکه قابلیت کشسانی داشته و می توان آن را کشید تا به اندازه مورد نظر برسد تا بر روی پروفیل های مخصوصی که کار گذاشته شده است قرار بگیرد. علاوه بر سقف، این سیستم می تواند برای پوشش های دیواری، دیافراگم های نوری، پانل های شناور، نمایشگاه ها و در مدل های خلاقانه دیگر استفاده شود. پوشش کشسان شرایطی را محیا می کنند تا با استفاده از یک پشتیبانی پس زمینه اختصاصی ، انواع مختلفی از لامپ های نوری، و روشنایی ها را در آن ها کار بگذارید.

 

سقف کششی توسعه افراز هوراد

 

کاربرد های متنوع سقف های کشسان

انواع سقف های کشسان کاربردهای متفاوتی دارند. بسته به محل مورد نظر و شرایط اصلی خود، می توانید تصمیم بگیرید که از چه نوعی از این سقف ها بهرمند شوید، زیرا از این طریق می توان برنامه ای مناسب برای انواع نیازها ارائه داد.

به عنوان مثال مواد استیل از پیش آماده، ضد آب بوده و مانع بخار می شود و از اینکه بخارهای خورنده از سقف به داخل پوسته و فولادهای فوق عبور کنند جلوگیری می کند. با این حساب سیستم استیل سقف از نظر ایده آل متناسب با محیط استخر است و با طیف گسترده ای از رنگ ها، افزایش بازتاب نور ، افزایش آکوستیک ، تعمیر و نگهداری رایگان و بازیافت 100٪ محصول به منابع خلاقیت شما می افزاید.

همچنین سقف های براق باعث افزایش ارتفاع اتاق می شوند. این یک گزینه عالی برای اتاق هایی با سقف کوتاه است. اما هنگام نصب چنین سقف هایی در فضاهای باریک ، به عنوان مثال در یک راهرو ، مراقب باشید. با توجه به اثر بازتاب ، ممکن است اعوجاج نسبت ها اتفاق بیفتد و محیط باریک تر به نظر برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی